OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I.1) Nazwa i adres
   CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH
   ul. Witebska nr 2 65-634 Zielona Góra, woj. Lubuskie
   tel./fax (068) 3266595, 4546360
   www.cuo.zgora.pl, www.bip.cuo.zgora.pl
 I.2) Rodzaj zamawiającego - administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1.) Określenie przedmiotu zamówienia
   II.1.) nazwa nadania zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin i drobiu.
   II.2) rodzaj zamówienia: dostawy.
   II.1.3) II określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
   II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
   15.10.00.00-9, produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
   15.11.00.00-2, mięso,
   15.13.11.30-5, wędliny,
   15.11.20.00-6 drób.

   II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
   II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
   II.1.7) Czy dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie.
   II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
   III.1) Warunki dotyczące zamówienia
   Informacja na temat wadium: nie dotyczy
   III.2) warunki udziału:
   * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
   1.Wykonawca spełnia wszystkie warunki art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 3.
   2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 3
   3.Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
   4.Wykonawca podlega stałemu nadzorowi właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej
   5.Transport mięsa winien by wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem)
   6.Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171, poz.1225), w szczególności podlegania stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej
   7.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia/nie spełnia
   * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
   1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
   2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców.
   3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
   4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych.
   5. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP.
   6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot wykonywanej działalności przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
   7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
   IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 IV.2. Kryteria oceny ofert
   IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%.
   IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 IV.3) Informacje administracyjne
   IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cuo.zgora.pl, www.bip.cuo.zgora.pl
   IV.3.2)Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Witebska nr 2
   IV.3.3)Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami - mgr Barbara Bartosiewicz - kierownik ds. admin.- gospodarczych
   IV.3.4. Termin składania wniosków: 15.05.2009 godz. 9.00 , pok.3.
   IV.3.5.) Termin związania ofertą: 30 dni.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze ul. Witebska nr 2, w dniu 15 maja 2009 roku, o godz. 10.00