Zielona Góra, 01 lutego 2009

Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Witebska nr 2
OGŁASZA NABÓR
na na stanowisko Kierownika Domu Dziennego Pobytu w Zielonej Górze przy ulicy Reja numer 8

1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1/ wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, o kierunku: psychologia, socjologia lub pedagogika – specjalność: opiekuńcza, specjalna, terapeutyczna, rewalidacyjna;
b) min. 10 letni staż pracy;
c) niekaralność;
d) min. 3 lata pracy w bezpośrednim kontakcie z seniorami;
2/ wymagania dodatkowe:
a) oświadczenie o niekaralności;
b) preferowane cechy osobowościowe: samodzielność, kreatywność, empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność.

2. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
 1) odpowiedzialność za realizację zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego CUO, dotyczących Domu Dziennego Pobytu, a w szczególności:
   a) organizowanie opieki i zajęć dla osób starszych i chorych, w szczególności dotkniętych otępieniem starczym;
   b) zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim przebywającym tam podopiecznym;
   c) organizowanie życia kulturalnego dla osób korzystających z usług DDP, w tym organizacja i udział w różnego rodzaju świętach;
   d) prowadzenie ewidencji osób korzystających z usług DDP;
   e) zapewnienie wyżywienia oraz zapewnienie właściwej jakości i rzetelnego rozdziału posiłków (obiady i kolacje dla podopiecznych DDP);
   f) zapewnienie odpowiednich warunków pobytu i atmosfery DDP;
   g) naliczanie i pobieranie odpłatności za posiłki;
   h) przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp, p. poż.;
   i) nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym pomieszczeń DDP;
   j) odpowiedzialność i prawidłowe zabezpieczenie mienia placówki;
   k) współpraca z pracownikami socjalnymi w celu rozpoznania i zaspokojenia potrzeb wszystkich podopiecznych;
   l) współpraca z przedsiębiorcami i podmiotami gospodarczymi w celu pozyskania dodatkowych funduszy i darowizn pozwalających na rozszerzenie działalności DDP;
 2) Uprawnienia:
   a) przyjmowanie podopiecznych kierowanych do DDP;
   b) współpraca z rodzinami podopiecznych;
   c) współpraca ze specjalistami koniecznymi do zapewnienia prawidłowej opieki podopiecznym;
   d) organizowanie i nadzór nad pracą pracowników zatrudnionych w DDP.

3. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy wg znormalizowanego druku;
2) życiorys;
3) list motywacyjny;
4) kserokopie dyplomów świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata;
6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata;
7) kserokopie zaświadczeń ukończonych kursach, szkoleniach, itp.

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) Termin: 13 luty 2009;
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
3) miejsce:
a) Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Witebska numer 2, 65-634 Zielona Góra, pokój nr 3 (kadry)
b) jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko Kierownika Domu Dziennego Pobytu”.

5 Dodatkowe informacje:
1) kontakt: tel. 068-326 65 95, 068-454 63 60
2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Opiekuńczych po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Witebskiej 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (www.bip.cuo.zgora.pl).
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się zostaną odesłane pocztą.


Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych
Elżbieta Sochacka