1. Wymagania w stosunku do kandydatów: 1/ wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, o kierunku: psychologia, socjologia lub pedagogika – specjalność: opiekuńcza, specjalna, terapeutyczna, rewalidacyjna; b) min. 10 letni staż pracy; c) niekaralność;
d) min. 3 lata pracy w bezpośrednim kontakcie z seniorami; 2/ wymagania dodatkowe: a) oświadczenie o niekaralności; b) preferowane cechy osobowościowe: samodzielność, kreatywność, empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność.
2. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku: 1) odpowiedzialność za realizację zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego CUO, dotyczących Domu Dziennego Pobytu, a w szczególności: a) organizowanie opieki i zajęć dla osób starszych i chorych, w szczególności dotkniętych otępieniem starczym; b) zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim przebywającym tam podopiecznym; c) organizowanie życia kulturalnego dla osób korzystających z usług DDP, w tym organizacja i udział w różnego rodzaju świętach; d) prowadzenie ewidencji osób korzystających z usług DDP; e) zapewnienie wyżywienia oraz zapewnienie właściwej jakości i rzetelnego rozdziału posiłków (obiady i kolacje dla podopiecznych DDP); f) zapewnienie odpowiednich warunków pobytu i atmosfery DDP; g) naliczanie i pobieranie odpłatności za posiłki; h) przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp, p. poż.; i) nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym pomieszczeń DDP; j) odpowiedzialność i prawidłowe zabezpieczenie mienia placówki; k) współpraca z pracownikami socjalnymi w celu rozpoznania i zaspokojenia potrzeb wszystkich podopiecznych; l) współpraca z przedsiębiorcami i podmiotami gospodarczymi w celu pozyskania dodatkowych funduszy i darowizn pozwalających na rozszerzenie działalności DDP; 2) Uprawnienia: a) przyjmowanie podopiecznych kierowanych do DDP; b) współpraca z rodzinami podopiecznych; c) współpraca ze specjalistami koniecznymi do zapewnienia prawidłowej opieki podopiecznym; d) organizowanie i nadzór nad pracą pracowników zatrudnionych w DDP.
3. Wymagane dokumenty: 1) kwestionariusz osobowy wg znormalizowanego druku; 2) życiorys; 3) list motywacyjny; 4) kserokopie dyplomów świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata; 6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata; 7) kserokopie zaświadczeń ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 1) Termin: 13 luty 2009; 2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym; 3) miejsce: a) Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Witebska numer 2, 65-634 Zielona Góra, pokój nr 3 (kadry) b) jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko Kierownika Domu Dziennego Pobytu”.
5 Dodatkowe informacje: 1) kontakt: tel. 068-326 65 95, 068-454 63 60 2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Opiekuńczych po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane; 3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Witebskiej 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (www.bip.cuo.zgora.pl). 4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się zostaną odesłane pocztą.
|