1.Stanowisko i miejsce w strukturze organizacyjnej: administrator w Dziale Opieki Domowej. 2. Wymagania w stosunku do kandydatów:
A. wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe; b) niekaralność; B. wymagania dodatkowe: a) mile widziany staż pracy i doświadczenie zawodowe w pomocy społecznej lub służbie zdrowia; b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych; c) umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej, preferowane cechy osobowościowe: cierpliwość, odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, empatyczność, stanowczość.
3.Szczegółowe zadania na stanowisku: a) prowadzenie spraw związanych z organizacją usług opiekuńczych na terenie miasta Zielona Góra, w tym wizyty w domach podopiecznych; b) współpraca z rodziną podopiecznego, służbą zdrowia i innymi placówkami w zakresie załatwiania bieżących spraw dotyczących sytuacji życiowej podopiecznych; c) prowadzenie spraw związanych z organizacją pracy pracowników wykonujących usługi opiekuńcze (opiekunki domowe); d) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie realizacji zleconych usług; e) prowadzenie dokumentacji związanej z świadczonymi usługami opiekuńczymi, dotyczącej: podopiecznych, pracowników działu usług opiekuńczych.
4.Wymagane dokumenty: 1) kwestionariusz osobowy wg znormalizowanego druku; 2) życiorys; 3) list motywacyjny; 4) kserokopie dyplomów świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata; 5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata; 6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
5.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 1) termin: 19 grudnia 2008; 2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym; 3) miejsce: a) Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Witebska numer 2, 65-634 Zielona Góra, pokój nr 3 (kadry); b) jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą prosimy o dopisanie na kopercie słów: "Nabór na stanowisko administratora".
6.Dodatkowe informacje: 1) kontakt: tel.326 65 95, 454 63 60 2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Opiekuńczych po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane; 3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Witebskiej 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (www.bip.cuo.zgora.pl). 4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się zostaną odesłane pocztą.
|