Kierownik Centrum Usług Opiekuńczych
w Zielonej Górze ul. Witebska nr 2


OGŁASZA NABÓR

na stanowisko Zastępcy Kierownika ds. Domu Dziennego Pobytu
w Zielonej Górze na Osiedlu Pomorskim numer 28


1.Wymagania w stosunku do kandydatów:

 

1. wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, o kierunku: psychologia lub pedagogika- specjalność:
opiekuńcza, specjalna, terapeutyczna, rewalidacyjna.
b) min. 5 letni staż pracy;
c) niekaralność;
d) min. półroczne zatrudnienie w ośrodkach pomocy społecznej;

2.wymagania dodatkowe:
a)zaświadczenie lekarskie od lekarza specjalisty (psychiatra), potwierdzające
kondycję psychiczną i fizyczną wymaganą do pracy z osobami starszymi,
chorymi psychicznie;
b) oświadczenie o niekaralności;
c) preferowane cechy osobowościowe: empatia, wyrozumiałość, cierpliwość,
odpowiedzialność, duża odporność psychiczna w sytuacjach kryzysowych;
d) doświadczenie w pracy z osobami starszymi;


2.Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:

 

1.Odpowiedzialność za realizację zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego CUO, dotyczących Domu Dziennego Pobytu, a w szczególności:
a) organizowanie opieki i zajęć dla osób starszych i chorych w szczególności
dotkniętych otępieniem starczym, w tym chorobą Alzheimera;
b) zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim przebywającym tam podopiecznym,
c) organizowanie życia kulturalnego dla osób korzystających usług DDP, w tym
organizacja i udział w różnego rodzaju świętach;
d) prowadzenie ewidencji osób korzystających z usług DDP;
e) zapewnienie wyżywienia oraz zapewnienie właściwej jakości i rzetelnego
rozdziału posiłków (obiady i kolacje dla podopiecznych DDP);
f) zapewnienie odpowiednich warunków pobytu i atmosfery DDP;
g) naliczanie i pobieranie odpłatności za posiłki ;
h) przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp, p.poż.;
i) nadzór na stanem higieniczno-sanitarnym pomieszczeń DDP;
j) odpowiedzialność i prawidłowe zabezpieczenie mienia placówki;
k) współpraca z pracownikami socjalnym w celu rozpoznania i zaspokojenia
potrzeb wszystkich podopiecznych;
l) współpraca z przedsiębiorcami i podmiotami gospodarczymi w celu pozyskania
dodatkowych funduszy i darowizn pozwalających na rozszerzenie działalności
DDP;

2. uprawnienia:
a) przyjmowanie podopiecznych kierowanych do DDP;
b) współpraca z rodzinami podopiecznych;
c) współpraca ze specjalistami koniecznymi do zapewnienia prawidłowej opieki
podopiecznym;
d) organizowanie i nadzór nad pracą pracowników zatrudnionych w DDP;

3.Wymagane dokumenty:
1. kwestionariusz osobowy wg znormalizowanego druku;
2. życiorys;
3. list motywacyjny;
4. kserokopie dyplomów świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata;
5. kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia
zawodowe kandydata;
6. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających
doświadczenie zawodowe kandydata;
7. kserokopie zaświadczeń ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
8. zaświadczenie lekarza specjalisty (psychiatry) o dobrej kondycji fizycznej i
psychicznej umożliwiającej pracę z osobami starszymi i chorymi( w tym
chorymi psychicznie )

4.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Termin: 07 grudnia 2005 roku
2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie,
osobiście lub listem poleconym;
3. Miejsce:
a) Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul.Witebska numer 2,
65-634 Zielona Góra, pokój nr 3 (kadry)
b) jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą prosimy o dopisanie na kopercie
słów: "Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika ds. Domu Dziennego
Pobytu".

5.Dodatkowe informacje:
1) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.326 65 95, 454 63 60
2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Opiekuńczych po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze przy ul. Witebskiej 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.umzielonagora.bip.doc.pl);
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Witebskiej 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.umzielonagora.bip.doc.pl);
6) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

 

Kierownik
Centrum Usług Opiekuńczych